can't stop thinking about you...!

tjenare tjenare :)
Idag har jag inte gjort mycket, ridit sparven en sväng! :) gick bra han var mycket finnare idag..! kul kul
Sen så på kvällen har jag varit med Elin Linn Emma Keil emma C och jocke, hemma hos mig...
Vi gick till ica och köpte godis och hyrde film ^^ hehehe sen såg vi en av dom så efter ett tag kom Johnny, Anna B, Linn, Julia och kajsa :) det var väl trevligt att dom titade in fast dom hade rund vandring i vårat hur ojojoj.. hahah
Tur man hade städat lite då ;) sen hittade jocke dosan till min säng och började leka med den. haha sen så eter ett tag såg vi den andra filmen, då for typ alla. sen så pratade vi typ bara nice :) sen for alla vid halv 3 typ ^^ men jag är inte trött längre så ska se en film till ;) hahahah men men nu ska jag kanske ta något att äta, har typ it ätit nå på hela dagen! en gröt talrik :) men men jag dör inte...
fan va jag har saknat er brudar :')


Ja här leker dom i min säng ;)

  
Linn och emma K :)                        Linn:)                    Anna Kajsa och julia :)


fredde och emca :)

Btw Jag ska börja mitt nya liv på måndag!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0