Grattis emca!:)

Hllo var längesedan! O.o
¨Men jag orkar it skriva om vecka gör det imorgon kanske! :P
Dagen började med skola ttrråååkkiigggtt..!
sen efter skolan drog vi till Stan och köpte emcas present ^^ det vart två svärd(låsas) sen en fin penna och ett par hörlurar :) hahah jag fredde och ante ville kolla på kläder medans linn, emma och elin gick och åt :)
Men jag hittade en super fin tröja på MQ för 800kr e det värt det? :o
Men ingen av oss köpte nå ^^jag köpte en tröja på Gina ställe, en gul vit ranig =)
Sen gick jag emma och fredde och köpte naturgodis "smaskens" sen vare bara dirr till stallet hem göra mig klar sen till emma :) jag var inte senast stolt! =D vi fikade sen så gick vi och hyrde en film på ica. mins it vad den hette men den va inge bra :/ sen så grillade vi efter ett tag kom Johan och sebb med sen kom PD :) så istället för 9  vat vi 12 :) men det var jätte kul fast jag började frysa så då gick jag och fredde in och prata med sanna sen for sanna så då gickvi upp och sen kom alla in x) så skulle vi spela GH men då ocuperade jag fredde emma och sebb sängen! ;) mohahah
Så låg fredde och gav mig tiningsmasage jävligt skönt! xD sen så såg vi filmen vi hyrt inte så bra....
Sen såg vi Askungen den vi gjorde i 6an ojojoj jag va ssååå dålig och tjock som en ko måste börja springa nu! :/ jobbitg..
sen så låg vi och pratade och sen drog vi hem efter ett tag typ för 3 nån gång ^^ jaja men det har varit super kul varefall! xD
bilder kommer sen! :)
Även på facebook Ida Olsson
Eller på Pixbox Idofrido
kolla dom sen då!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0