I hope you understand soon!

hej :)
idag har det inte hänt mycket! haft HEFF (sett film) sen skol jogg och så slutade vi! :)
sen slappade jag hemma så drog jag till stallet gick med sparven en sväng :)
sen gick jag till tobbe och Li, ritade med tilde sen pratade vi sommar jobb om när jag ska jobba och så.. ;)
sen vare ba hem och så ut och springa/gå i 1 timma skönt var det dock! :D hahah en dag klar 27 dagar kvar! ;) hahahah
men nu ska jag se tv herrå ;)

Btw skriv en komentar du som läser! :)
igår hade jag 45 och idag har jag haft 23 :D nica harre bäst!!!

Imorgon blir det stan med fredde och emca tror jag :) ska ba köpa lösögonfransar och kanske nå mer vem vet ;) hade ^^


min frukost nu 3 veckor framöver :)


jag ;)



skol joggen...


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag läser:) Längtar till ihelgen;)Saknar dig sjukt mkt!<3

2009-06-09 @ 12:40:17
Postat av: Anonym

HAHA good good ;) jag med saknar dig jätte mycket! <333

2009-06-09 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0