I miss you.. :'/

tjo igår var jag hos balle :) vi badade och så kom krille bosse jack linus tror jag dom hete så efter en stung så gick vi in och såg en film ^^ vart typ big stan eller nå sånt :P den va väl ändå gode bra.. sen efter det så satt vi typ ovh ba chilla så for dom sen somnade vi typ dirr ^^ sen imorse så vaknade vi och åt frulle sen la vi oss i sängarna och såg i taket lysser stjärnerna :´) den vara grymt bra! sen drog vi till stan köpte godis och så till mitt sommar jobb plantera skog! ;) jobbigt...
sen vare stallet gjorde klart allt där :P så gick jag en timma samanlagt ;) 30min me sparven 30 min med mimosa + på jobbet då ;) hahah men nu ska jag sova herrå

Btw jag har nog sålt mitt dyon träns :'/ snyft..


ja och fredde på stan förra veckan tror jag^^
sakar dig vännän.. du kommer vara ssåå brun! :o
ja måste sola massor! o.O

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0