I want an honest answer...

i helgen har jag varit på vargiss med linnsor<3
Jag har åkt vatten skidor :D STOLT..!!!
tack vare att linnsor övertalade mig x) good
Det var svinigt kul, vi åkte även båda två igår ^^
jag vart typ sjuk igår kväll eller jag kunde typ it prata o.O
men idag var jag en aning bättre :D
idag har vi bara chillat steckt på altanen och så har
linnsor åkt vatten skidor jag skippade idag för att jag va ju som sjuk..
Men jag har haft en helt underbar helg med linnsor <333
idag har jag även ridit sparven eller en stund sen så fick mor rida
för att jag inte mådde så bra och han var så bråkig..
jag red måsen en stund medans men inte så länge, sen
skrittade jag runt och kollade då lotta lindelöv hoppade :)
sparven var fin i slutet så då skrittade vi ut en sväng ^^
Sen så duschade jag sparven för det e ju micke kusr imorgon
Mimosa fick vara smutsig på henne syns det inte lika tydligt! x)

när man äntligen kom hem åt man lite jordgubbar och drack sedan lite Te gott!:)
men nu ska jag se tv och sen sova herrå ^^

(bilder kommer på pix, facebook eller på bloggen..)


e he ett MVG? xD haha
av mig och madde :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Sjukt kul hade vi<333

2009-06-21 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0