I will miss you...

idag har det varit examen det var vääl både roligt och tråkigt :/ kul att slippa skolan men man blir som ledsen att skiljas från alla... vi har sjungit haha så bra alltså ;) men jag sitter i bilen på väg till gälivare nu så jag ork it skriva ni får se bilder som jag snode av linn för att jag han it he över mina från kamran innan vi for! :P


klassen men vissa saknas!:/



Jag Fredde Linn Didrik ante johan


Klassen :)

tjejerna :'/

madde emma jag fredde linn elin ellen :)

Jag Sara och Elin

Emma B josse BK Ante  Emma C

Fredde:)

Emma och jag!:)

Mer bilder kommer sen!:)


Kommentarer
Postat av: Marie

vad fina ni var :)

2009-06-12 @ 18:08:59
URL: http://marieakamarre.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Åh, kommer sakna er!

2009-06-13 @ 01:51:30
URL: http://gabrielledegerman.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack! åhh jag kommer sakna alla med :'/

2009-06-16 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0