Ich glaube, dass ich wie Sie.... ;)

Idag har jag varit på stan med fredde och emma :) jag köpte inte så mycket idag spolar (till håret) ögonfrans böjare, lösögonfransar, tuggis och en självhäftande tejp som fastnar på huden!:)
Emma köpte skor (likadana som mina!) Fredde köpte badbyxor, flipp flopp och så klippte han sig. det vart fint tyckte jag lite kort kanske men det tycker man alltid då man klippt sig! Vi åt på sabland gott ;) hahaha vart nalta länge på stan så fick det lite stresigt på stallet men det gick bra hoppade mimosa och så red jag dressyr med sparven båda var riktigt finna i slutet :D mimosa hoppade mer än gärna allt och lite till hahah super fin ;) nätr jag kom hem for jag ut och gick! xD vart 1 timma :D hurtigt hurtigt..! men nus ka jag mysa framför tven :) själv dock :/ herrå


Jag och fredde på skoret ^^


Tejp och tugg                    för ögonen ;) haha              för håret ;)                                 allt;)


mina snygga skor!;)



fint :) på promis ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0