Nytt liv! ;)

Hej.
Idag börjar  mitt nya liv...
Detta innebär för det första att jag ska börja springa minst 4 gånger i vackan, att jag ska äta riktig frukost, grött mörktbröd, att jag ska äta ba lite godis... hur nu detta ska gå får vi väl se ^^ hahaha ja jag har då slagit vad med fredde att jag klarar minst 3 veckor han trodde på två hahaha ojojoj så ikväll blir det att springa :) jaja nu måste jag ju tagga för det här så att jag vinner vad slagningen ;) idag har vi sovmorgon till tio i 11  :D skönnnttt..!
imorgon så är vi lediga (opration dagsverk) onsdag examen träning till 12 sen typ nå lekar jävligt slappt så på kvällen klassens dag ;) sen torsdag ledig frdag Examen! ;D längtar dock inte efter att få se mina betyg! har sänkt mig i typ minst 5 ämnen! :/ ett är SO :/

Igår Sov jag till 3 ;) jävligt skönt sen så for jag till stallet hoppade sparven han var JÄTTE fin fast han är super pig! ;P
Älskar ponnyn<33


jag elin emma Linn :')

hos emca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0