The best..!<333

Tjenare tjenare idag och igår har jag jobbat på näsvik ändå skönt ^^ men jag börjar 7 och slutar halv 4 så det e drygt..
Jag och bella har börjat sätta igång Tiffony och regalo :) skritade Regalo igår medans bella skrittade Tifony och idag skrittade jag tifony typ runt G-vik medans bellsor fick leda Regalo eftersom han är en aning tjorvig, han vill inte lämna gården.. men det ska vi väl kunna träna bort! :) ii övrigt har jagf mockat hagarna vattnat ridhuset och gjort lite annat imorgon blir det att bygga beteshagar hela dagen, hoppas på bra väder så man kan bli nalta brun! xD hahah
Men om jag ska orka det så måste jag sova herrå ^^

Btw Idag var vi i tidningen x) (laget) alla  var fina men jag såg ut som ett troll som vanligt men va fan jag e då så glad att det gått så bra för PRK trots att det bara var vi och umeå i finalen fast dundret hade hur dom än gjort kommit sist så förstår att dom inte ville rida! men ändå grymt kul! :D ni är bäst tjejer!<333
Detta inebär ju som sagt att vi nu är kvalade för Elit 2010, men vi får väl se hur det blir med det om det blir ett piteå lag eller ett alians lag! hoppas på ett piteå lag! Vi har ändå några ryttare(bor ju på om dom vill rida!) 
Jag, Lydia, Mimmi, Olivia, Linn så får man ju se.. sen så får man ju låna in en vilket skulle vara bra med lite C eller B ponnyer! men detta får vi se hur det blir med! =) 
Jag längtar massor vi hade ju AS kul iår brudar! xD nu kör vi hårt nästa år med! xD


BÄST LAGET<3333
Astrid, Mimmi, Jag, lydia, Johanna, Elin, Sofia deltog i laget!<3

Pöss sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0