como tú....

hej igår orkade jag inte skriva då jag kom hem så skriver nu :)
Igår gjorde vi inget typ på skolan vi sjöng (examens träning), kollade på lådbils rally, så kolla jag mitt betyg i bild :/ får bara VG :'( snyft..  men men va fan! nu slutar vi där. :D
På kvällen for vi med klassen till renöra:) det var ändå kul, när vi kom dit fans det it så mycket att göra jag och fredde vandrade iväg med kmran i handen och fotade fåglarna så hittade vi en fin plat sten att sitta på ;D hahha
Sen så satt vi där typ länge till sist fick jag ett sms vart e ni :;O hhahaha men då kom Emca och Ante så gick vi tillbaka :)
sen så gick vi in kollade lägget sen så skulle vi bada och basta :) men då jag skulle bada våga jag it hoppa i men då puttade fredde i mig... hahah det va kalt som fan! men sen fick fredde en kram hihi så han var också blöt (fast inte lika då!) sen så putade didrik i mig sen så föl jag i med madde en gång  ojojoj sen satt jag i bastun länge så kom johan och ante och så ville dom bada så då följde jag dumt gjort... dom tag mina händer och fötter och så snörde dom i mig :/ typ en dec från bryggan... men sen då jag kommit upp nä vad gör dom då jo en gång till :o va jävligt kallt så då ville jag it följa nå mer och bada med dom! haha så jag värmde mig sen så bytte jag om :)
så for vi hem till emca och såg film då det vart känsligt.. inge mer säger jag än det!
Hoppas det är bra nu..
men nu ska jag äta frulle herrå ;)


Jag och fredde

vist vart det fint?;) fredde fotade

 
Fredde :) vilken va finast?;)


Emo jag!                                        ägg :O                         Min och freddes


Vad vi roar os med ^^ hoppa på sten ;)


Fredde hittade en sten som såg ut som ett hjärta :)


oj nästan bara bilder på mig och fredde.. men vadå?


Emca<3 fan vad jag har saknat dig..!
du är bara för gulig!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0