you are in my heart<3

Tjenare tjenare
Idag har det varit ännu en bra dag! :D
Jag har haft micke träning vilket har gått super fint! kändes jätte bra hoppade bana som lån delvis på 1m-1.15 vet it riktigt men han var super fin skärpte sig massor xD sen fick jag och linn avsluta med att hoppa först kulverts sen så hoppade vi vatten matta och så hoppade vi upp dom på det och göra dom mer försiktiga :) så är hel nöjd!!!
Nu ska även sparvens ben rakas oinför helgen micke tyckte inte att dom var så fina då dom ser så lurviga ut! ;) hahah jag tycker det är gulligt, men nu ska det bort ^^ det blir nog fint, vart som taggad för det nu! =)
sen efter det så planterade jag skog med tommy vart 10 lådor drygt 1350plantor :D nice nice..
nu ska jag sova blir upp tidigt om jag ska hinna plantera och raka sparens ben!^^ hahah
sov görr allihoppa ;) herrå


Gör din röst hörd!
Skriv på namninsamlingen!
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.namninsamling.se%2Findex.php%3Fsida%3D2%26nid%3D1329&h=cdc2de1697f10a8c2c2f5c10975837d2


Gällivare :) La eller LA+5

Kommentarer
Postat av: Erica

Gu va kul! Vad ska du tävla för klasser i helgen? Föresten kolla in min nya blogg ;)

2009-06-24 @ 12:33:52
URL: http://suenosdejuni.blogg.se/
Postat av: Ida

Joow :) Det blir bara 3 klasser men är anmäld till 5 så har it bestämmt mig än ^^ men fredag LA Lördag LB eller LA Söndag LA eller LA

2009-06-26 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0