Österikare..!?

tjenare tjenare det var längesedan!;)
förra helgen var jag i umeå och tävlade sarven var duktig ponny!;) hoppade bra kom 6a i LBn han var riktigt fin!;) i LA så var det CP domera som roppa avbryt två meter innan hindret så sparven vart spänd och det vart korsgalopp och han rev första sen va han jätte fin resterande hinder!;) vart precis utanför plasering ändå ^^ 4a 3plaserade :/ men men va fan han va fin!;)

Mpndag- Lördag har vi haft österikare fast vi har som it varit med dom så mycket...
Måndag så sov vi på svinöra skulle sova i tält men alla svenskar gick in och sov jag anna och fredde var vakna till halv 4 typ ^^ vi såg solnedgången (då var Elin ante och Emma också med) sen såg ba vi tre uppgången med fet är grymt fint! x)
Så bastade vi och badade också den kvällen jävligt mysigt! =)
Tisdag gjorde vi inget speciellt såg fredde och anna sjunga Vadå duktiga? :o
Onsdag hade vi överlevnadsdag gick väl sådär... jobbigt som fan hade inte speciellt bra skor så jag har bara haft jätte mycket skavsår! sen på em så åt vi taco och badade på PHB det var ändå kul =D men jag och fredde skulle först bara stå i de tropiska dusharna men då vi insåg hur kala dom var ångrade vi oss O.o haha men vi uthärdade ändå! haha så på tropisc så kunde det komma kallt och varmt samtidigt och då fick jag för det mästa varmt vatten och fredde fick det kalla för det var som att halva va varm och halva va kal mohahah vadå bäst ;) hahah sen tävlade vi mot Fylking  ;) haahah
Torsdag så gjorde vi inte mycket det va vanlig skoldag jobbigt! :( sen på kvällen var vi hos martin =) det va ändå kul..
Fredag så var vi på skolan första timmarna sen for vi på stan ;) hahah jag köpte ett par examens skor x) hoppas på att kunna gå i dom :P haha sen på kvällen sov vi på skolan va ändå kul fast jag och ellen va jätte trötta så vi gick omkring och sov på varandra ^^ hahah men det va mysigt ändå :) sen då vi skulle se film så la sig Ellen Jag Sebb och tobbe i min säng (där emca och jag skulle sova!) vem somnade dirr jo jag...
Lördag städade vi ba och så for dom hem skönt men ändå sorgligt med tanke på att vi aldrig mer får träffa dom typ! :/
på kvällen var jag barnvakt till Teo grymt gullig pojk detta han somnade på min axel ^^ söt alltså xD
Söndag tävlade jag gick bra hade nått nedslag kom nära och långt i LB  i LA så fick han korsgalopp men nöjd ändå!;)
BÄST PONNYN<33
linda säger att han har hur mycket Kapacitet som hälls men bara att han är mycket svårarae att rida än dom flästa andra så det tar lite längre tid bara men då han är på plats kommer det gå hur bra som hällst^^ så det va kul att höra!<3


Sparven och jag i Vännäs<3

Bilder kommer ut på pixbox.se (idofrido)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0