Älskar dig!<3


Hello :)
dagen började med att man vaknade av att en liten gris ponny stod och sparkade i vägen! blää vi sov i lägenheten så då hör man det, men men jag gav frukost sen så gick vi upp såg film en stund sen släppte vi ut hästarna i morgon solen!  härligt;) dom mumsade på höt så åt vi frulle... sen så drog vi till PRK och kollade micke träning ^^ sen så hgämtade vi sparven och Tyson. Sparv var MEGGGAAA fin<333 hoppade kanon micke var super nöjd med han!<33 fatta fin ponny jag har!!!!!<333 älsar han sen har jag degat i stallet så skulle jag rida mimosa men då började jag blö näs blod så då fick emelie risda en svän i stället! :) gick bra... jag kommer mpg bli sjuk "suck"
men men nus ak jag sova herrå


Fin ponny<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0