BBBÄÄÄÄSSSTTT!<3333 xD

Helloow ;) jag har it orka skriva men snabbt ba då ;) i helgen har jag tävlat dressyr med ponnyn han va duktig för att ALDRIG gjort sånt tidigare är hel nöjd nu ska jag träna lite ll sen ut på banan igen ;) heheh
Sen på söndagen red jag Ariel SUPER kul :D jag ska rida henne hela nästa vecka också för då åker dom till Sparnien :) det blir grymt kul! x) fina lilla Ariel ^^ Igår så hoppade jag mimosa för Linda :D bana på 1,10 hon var helt klokren! hoppade hur bra som hälst linda var ur impad av oss som helst hoppade även omhoppning med henne, gör typ C-ponny svängar! haha vi tog snävare svängar än maja ;) hahaha finaste måsen!:D sen hoppade jag Sparven en sväng, på en  8 för att jag ska hitta tempot i galoppen ;)  SUPER fin!!!!!<3 hoppade inte så högt för jag ska ju tävla i helgen ;) så det blir lite väl mycket vill ju it hoppa så mycket så jag sliter ut honom! :/ så då räker det med en gång i veckan typ:) jaja men nu ska jag duscha sen ska jag dra till skolan för har NP Idag BBBBLLLLÄÄ fick ingen sovmorgon idag :'/ "suck"
Idag får sparven vila jag ska på stan med fredde och handla lite kläder!;)
Bilder kommer;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0