Din dröm min verklighet!!! ;D

idag på skolan har linn madde fredde och co mobbat mig! :/ dom säger att jag e värsta bortskämd... folket vet it vad jag gör igenteligen för att få det jag vill. det handlar bara om att säga det på rätt sätt, att ta det när dom e på rätt humör!;) haha ´sånt har man lärt sig! xD men men så ska jag va suris då  men it fan går det jag typ kollar på fredde och co så börjar jag skratta..! nåå vilka vänner man har! fan va jag kommer bölllaaa på examen! :'/ skiljas åt har gått ihop med vissa sen 6års! fatta hemskt... jaja men men den dagen den sorgen! menmen sen har inget speciellt hänt så..

jag hoppade sparven ute för linda så hade jag bytt till Dyon trändet så typ är han så känslig för allt så då ut av att jag bött träns s¨å fick jag en helt annan häst som hade typ panik! :/ ojojoj men sen böt jag träns så kom min lilla älsklings sparv tillbaka fatta skönt!<3 menmen han hoppade klockrent sen, gud vad jag älskar att han är så hinder klok! jag tror att ajg är mest rädd att han ska klippa och att vi ska störta, det vore hemskt! jaja men nu ska jag sova ska tävla i helgen med min sparv <333 älskar den lilla grisen!
finns ingen bättre än dig!<333

      Emma:)   
    Fredde x)                        Emma C :)                          
                                                            
 
Från höger översta raden: Felix, Pär, Sara, Josse BK, Emma C, Linn, Fredde
Mitten från höer: Didrik, Johan, viktor, henke, Ante, Lars
Sittande från höger: Jabber, Jocke, Emma B, Jag, Madde, Lollo, Nobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0