Dressyr tävling imorgon!

tjenare tjenare!:)
Idag har vi haft NO prov som jag ville få M påp men inte get fick bara VG som vanligt då! blä
 men men... efter skolan har jag varit och tränat Ariel hon var super fin! älskling nästan så jag skulle ta med henne hem!;)
Sen flåda vi med MAX haha nyttiga som alltid, så tog vi in hästarna så letade jag sofias sporrar men hittade dom inte....
Sen har ja ridit min andra älskling!<3 bara trav och skrit idag! ;) hoppas han e fin imorgan...
Sen så smörjde jag och Li klart allt och lillla QC medecin. han var så söt för han låg ned då vi gede den, han orkade it ställa sig (inte för att det gör något att han låg lättare för oss!) sen körde jag hem och nu e ja här ^^ men nu ska jag sova så jag orkar rida! ;) herrå

BTW jag har fått nya vita pikeur tävlings byxor <3 jag älska dom e sååå snygga!

     
Älskar detaljerna på röven!   Framifrån! dom e så snygga medgrå sömar sååå snygga!<3



Dom e grymt snygga (med tre knappar också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0