duktiga hästar!:D

hello nu har jag varit i stallet det har gått super bra! hoppade mimosa hon va super duktig hoppade runt och fint riktigt bra med studs! ;) sen hitta vi avstånden bra på oxern ;)  sen vart det lika snäva omhoppnings svängar för mig som för ponnyerna typ :D fin mimosa linda bara nu är det bara ut och tävla!;D kul kul!!!! xD
Sparven var fin i dressyren fick rida i min mors dressyr sadel!:) härligt härligt!.. kom ned i sadeln i slutet har kramp i ryggen och i höften men annars överlevde jag ;) nu är det hård träning till på lördag sen ska han få vila! för han ska gå dressyr måndag,tisdag,torsdag,fredag,lördag och hoppning onsdag!:D så det blir något jobbigt!:O mem men... ;)
men nu ska jag sova herrå x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0