hemma igen :)

hej...
Nu äntligen är jag hemma igen från umeå vist har det varit skönt vi har hft stekande sol så lite har man förbätrat på sol bränan!;D fett nice.
HAr hoppat LA LB LA LA i helgen har väl gått så där nedslag i alla klasser men hittade tempot bra ändå...
besviken blev man väl känns så jävla hopplöst hhan är så jävulskt känslig! har ALDRIG varit med om en så känslig häst, minsta lilla fel så blir han spänd...! jävligt jobbigt man måste rida så krekt som han vill... men men vist ska man vara nöjd över söt ponnyn men känns väl inte så jätte bra, "suck"
Känns som om man rider så jävla dåligt bara ( att man inte alls kan rida! :'/  "snyft")
Hoppas på bättre lycka nästa helg då vi drar iväg till vännäs då första div 1 omgången går! :D spänanade spänande det blir en ny tävling med nya förusättnigar! bättre lycka nästa gång...!
Jaja men nu ska jag ova herrå helt slut!:/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru gumman alla har vi motgångar jag har ridit sämst av alla den här tävlinge och besviken blir man men nu taggar vi för vännäs!

2009-05-18 @ 23:02:23
Postat av: Ida

Hej...

Det är klart man blir besviken men som sagt så har jag ju tagit nya tag och innsett att det inte var så dåligt alls! bara man öppnar ögonen och ser det som har varit bra också! ;)

som jag skrev i det nyare inlägget om motgångar och framgångar!

Nu siktar vi på vännäs och taggar för det ^^

2009-05-19 @ 07:48:39
Postat av: Linn

Jag som skrev förra inlägget men blev nå fel så står typ inte vem som posta:P Bara så du vet så rider du BÄST<3

2009-05-19 @ 17:40:27
Postat av: Ida

Nå linnsor:') troligt att du red sämst!!!! :o Ni är bäst!!!!<333

2009-05-21 @ 07:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0