Saknar tiden vi hade... :'/

hej nu tycker jag det var på tock för länge sen jag skrev något så nu skriver jag kort men snabbt va jag gjort;)
att börja med så har jag börjat hoppa sparven på jaktstång vilket han verkar trivas på super bra!:D han hoppar mycket mycket rundare och finare språng, hoppade bana i onsdags hos linda på det. han hoppade bra jag vågade öka grund tempot massor för att jag känner att jag har kontrol på han :) känns bra ;)
Sen så har jag anmält mig till en LB1a i piteå nästa helg blir spääännnaaannnddde att se hur han fungerar på dressyr banan med ;) kommer va sååå närvös! men det blir kul;)

Igår var jag med Linn, Elin, Emma k, Emma C och Emma B hos Emca :) det va kul, vi grillade pinnbröd, korv och godis och massa mer ;) hehe men efter en stund drog vi till stan för vi skulle hura en film men det va stängt så då skulle vi typ hem körde ba förbi Bion. men då vi skulle fara följde en bil efter oss :O läskigt den följde efter oss ändå till gång vägen :P haha lejt... sen så körde vi hem :) spelade sanning och konsikvent. haha men det var it så farliga saker man va tvungen göra :) var typ de snälla spelet :P haha sen for alla typ hem vid 1 halv två :) va grymt trött så jag gick bums i säng ;)



Coolingar;)





jag och emma K på bron

saknar tiden med dig gumman :'/

men nu ska jag gå ut ï solen herrå ;)

Bilderna e linns ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0