tack

Hej
Nu har jag väl fått tänka igenom det här så känns det ganska bra! :)
Vi hade inte ett enda stopp utan bara nedslag vilket är väldigt bra jämfört med vissa som stoppar mm..
Jag kom även att tänka på gammla tider med min lilla Zonath hur glad jag kunde bli för så lite,genom att blika tillbaka på den tiden fick mig att må så mycket bättre att förstå hur mycket jag utveklats och hur mycket varje liten ponny har lärt mig!
Varje ponny har ju haft en egen speciallite och dom gör ju alltid sitt bästa för mig! :) vilket är det viktigaste och då ska jag alltid göra mitt bästa för dom...! detta är något jag har lovat mig själv att för alltid komma ihåg.

Jag tänkte på min första tävling då jag i första klassen ramlade av och i andra klassen också tredje klassen stoppade vi ut oss men sedan hoppade Zonath hindret jag ramlat av och stoppat på hela helgen det var vekligen lycka! :) då var man hur nöjd som hälst och nu blir man misnöjd över något nedslag här och där... det är fan fel, därför ska jag ta mig i kragen och glömma det dära nu jävlar är det nya tider och jag ska sluta vara så negativ att kunna ta motgångar med en klakspark och se allt det bra i det hela att man det! Alla behöver vi motgångar för att glädja oss åt framgångarna! :D
Nu taggar vi för Vännäs och division 1 laget..! det blir så roligt som man gör det, så nu jävlar blir det att bara tagga!
Älskar dig gubben<33

Tack sofia för att du fick mig att öppna ögonen! :)


SÖt ponnyn solar :)


Du ställer alltid upp för mig och jag kommer alltid ställa upp för dig gubben<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0