Umeå i helgen!:D

Hellooww
Igår(torsdag) gjorde jag väl inte så jätte mycket, på skolan hände inget speciellt...
För utom på språket då vi hade vikarie och kom it på nå att göra så jag och jocke hitta på själv något att göra ;) mohahahah

Sedan dirr efter skolan så for jag till stallet och gjorde klart där packade klart allt (nästan för utom täckena!) sen så var jag ute och gick med honom 30-40 min :D han va pigg som vanligt, sen duschade jag honom! =) han vart riktigt ren!
Sen så fixade jag lite :) så drog jag hem ooch så fixa mig sen så drog jag och sara och fota på hemlunda!:) super kul! vart AS fina bilder!:D

Jaja men nu ska jag börja packa mina grejer!:) blir umeå i helgen... xD det blir kul!
Trulsis och Sparvor ska åka tsm dit! =) kompisarna!;)
jaja men herrå


Tycker om dena bild!:) den var som cool... synd med mina BH band! :/


Jag :)


Jag (synd med BH banden!)


Kolla va fin! :D


Jag!:)


Jag!:)



Jag x)

Mer blirder kommer eller finns på pixbox(idofrido)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0