......

hej orkade it skriva igår va så trött...!
Igår var vi i Luleå på mode visning ^^ va ändå kul men vissa hade verkligen inte bra hållning :o
haha men det va gode kul ^^ emelie och jossan gick modeler :)
Efter modevisningen gick vi och tjockadeoss på korvgubben. sen så gick vi på stan men vi han inte handla nå eller vi hittade ingenting!
fast jag fick typ damp! MAdde hanna och vickan gick och sa hela tiden att vi var knösar... jag orkar fan it med det och om det ska vara så jävla svårt att förstå att vi inte är det..! Man kan lägga pengarna på olika saker, vi har laggt det på hästarna bara därför är vi inte knösar....!!!! Ni kanske sparar till något speciellt eller så kanske ni lägger pengarna på något annat!
Så ni har inget att säga om deta med pengarna! Sen vad jag har hos min mor och vad jag har hos min far har väl inget att göra med varandra! hos mamma har vi en ekonomi och hos pappa har vi en deóm har inget att göra med varandra..!
FATTAR NI DET NU???? jag blir jävlat tokig vet ni hur jävla jobbigt det är...?
Men men på kvällen hoppade jag sparven!:) han va  super fin hoppade bara räcken:) men jag måste bara hålla blicken uppe inte letta avstånd utan gå på känslan nu :) Det har man inte kunnat göra för men nu kan man det!:D det e roligt^^
nu taggar vi för vännäs och division 1 :) men jag kommer nog inte rida div 1 omgång 1 ihelgen^^  men vi får väl se hur det känns! jag vill hällre lhitta en bra rytm och så utan att behöva rida under pres!!!
Btw Schabraken har kommit! :) Dom är AAAASSSS snygga!<3
Finns inga snyggare...!


frå¨n första tävlingen :)


Luvorna Anna scarpati

Jag i bussen på väg till luleå :)


En sak tommy gjort den va AS god! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0