give me a sign about what you feel....!

Hillo idag har jag varit hemma för att jag var super trött och hade as ont i huvudet... så jag har slappat och så har jag städat på kvällen red jag ARiel för eva gick hur bra som hällst!:D kul kul men jag hade glömt hanskar så då har jag värdens blåsor nu på händerna jobbigt ont tar det också! :/ men men :P sen var jag ute och gick med Sparven, skönt :D
Gjorde klart i stallet och så for jag hem och duschade och sen slapppat framför tven :) imoron har vi ingen engelska så då hörjar vi typ halv 11 :D skönt som fan! x)
ska rida Ariel imorgon också eller ja jag ska rida henne hela veckan, då linda och co är i cypern! Askul blir det varefall! :)
Btw : mor pratade med linda och hon sa att det kommer att bli super bra bara jag får igenom han att han har hur mycket kapacitet som hällst men bara att han är lite svårare än dom andra och att när jag kan rida han kan jag rida typ vem som hällst! :) ändå kul att höra..! så nu satsar jag på att få igenom honom och så ska jag kämpa på med allt så blir det nog finemang! :D nice nice 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0