älskar mina grisar<333

¨hej internet hemma har barkat... får it igång det :'/
Jaja snabbt om gårdagen..
Hoppade Sparven för Marie gick super mega bra han va så himla fin!!! =D
Hoppar kanon då ja rider för marie hon får som fram det bästa i mig! x) jippii
Så det känns bra infö helgen avslutade på en 8 med en trippel och ett räcke dock lydnads jobb hela tiden!
suveränt!!! ja så övningen före va oxer avbrått bommar räcke! =) super bra träning!
sen gjorde annika och ja stallet så gick vi med Chili :) sen så skulle vi hem åkte med emma.
Så duscha jag och sen satte vi på SAW 5 gissa vem som va rädd!?
ja så sen satte vi på en annan film så somnade vi dock sent så e grymt trött!
Nu har vi svenska sen slutaar vi eller ja vi ska väl att lunch för det e tacobuffé smarigt!
sen stallet fixa allt så rida Chili SH rider Sparven.
Så ska jag på nibys likland med Tilde och Theo =) alltid så kul för dom uppskattar det så!
Haha vem tar inte chansen att få leka? mohahaha
jaja men nu ska jag skriva här hej då!

Imorgon åker jag till Boden ska sova där då ska träna för Daniel svensson med båda! =)
Blir kul! han e så sjukt duktig och så e han sträng det kan jag behöva ibland! =D whii
Hoppas på det bästa.

Ska försöka få igång internett sennare men nu e det svenska som gäller! =) pusstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0