Betyder allt!<3

hej... ursäkta att jag varit så inaktiv men vårat internet funkar fortarande inte.. snyft
Mäm skulle fixa det i veckan =)
Ja lördag hade vi ju då micke träning red Sparven första övningen gick gode bra men anda fick jag tillbaka blikar från krachen... ja men sista övningen var han fin!<3
Sen lagträff med elit laget åt på Thai garden, bowlade och jag sög bale men va fan hahah
Sen hem sjöng singstar och såg tv sen sängen pratade dock ett tag innan vi somnade ^^ haha
upp halv 9 frulle så dorg alla på micke kurs då de skulle se stor hästarna men ja orkade it så då städade jag mitt rum efter att 7 sovit där... sen stallet hämta Chili sen micke träning gick super han hoppar så otroligt fint men kul ändå att man måste rida för att förtjäna det x) haha han e så himla söt chiilllen <3
Mina älskling ponnyer

Sen jour li gav kväll så kvart över 9 sov jag trött? ;) hahah
Sen skola idag slapp dag så rid båda poa hestarna idag eller C ska ba skrittas men ändå!
hehe
tjing
(bilder kommer sen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0