dålig uppdatering!!!! =O

hej =)
Ursäkta den dåliga uppdaterningen!!

Snabbt då
 Fredag..
kom hem red ut med Chili gjorde klart allt (SH red Sparven) hade jour gav middag hem fixa mig och Elin =)
for på nå grejs på norrmalmia med Elin och fredde =)
vi hade ändå kul som vanligt! x)
 sov inte många timmar!!!

 Lördag
lördag morgon jour släppte ut hästarna!
mockade segt som fan! Elin Red sparven gick super hon ska börja rida S nu! =)
Det blir nog mycket bra! då jag inte riktigt hinner med annars... det e grymt mycket att rida
två hästar hela veckorna + plugget så ja tror det blir bra! =D
fixade allt sen så gav jag middag och red Chili =)

 Spökkväll!
Vi hade grymt kul sjöng singstar, käkade från blå ängeln åt en bland sallad  göött!! så gick vi en runda i skogen jag va ju ba lite jätte räd! sen så vägrade jag och emelie gå tillbaka in! så råkade jag så Lisa 3 gånger med våran mördar pinne! hahahaha ojojoj
sen så kom sara och skrämde oss läskigt! sen kom vicktor majas boror och skrämde oss dock blev vi it så rädda!
söjn vaken va jag!
Lisa : Ida det är någon här!!!!
Jag: det e lungt ta tre djupa andrtag och så sover vi! ;)
Lisa: Mmm.. Nä det e något
Jag halv sov ju så reagerade typ it!
Sen sjöng vi sing star med dom och så somnade vi 5 ty....


 Söndag:
Hoppade för micke med C Han va SUPER fin! =D
Känns grymt bra!!<3
I slutet sa micke bara: Jätte bra du rider han bra inget att prata sönder! några frågor?
eller ja mitt i sa han att han va tvungen sluta med att sparka men det e ju som Chili!
han e ju så söt då!;)

gjorde stallet hade middag gjorde klart det! linade sparven över upphöjda bommar det tyckte han va farligt från början! =) göllpöjken hoppade runt som en annan liten gris! ;) hahah i slutet fattade han va han skulle föra! söt pöjken!<3
sen gav ja kväll hem och duschade sen sov jag!<3

Tio timmars sömn från Torsdag-Söndag.... inte bra!
nu ska jag fortaättta med allt här på datakunspen!


Lb eller LA Luleå.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0