sorry....

hej =)
Nu har jag varit på tok för inaktiv dock är jag mega trött... en förklaring till det hela!

 Igår så hände de it så mycket ^^
ja va i stallet hela kvällen och vi spårade ur totalt kunde it sluta skratta ;)
Fy fan vad vi har kul, vi e som små kattungar kom Emma på! x) hahahaha
Vi roar oss lika bra som dom.
Ja så for jag till päp och sov där. såg lite tv så somnade jag typ dirr



uppvärmning Daniel träning =)

På morgonen tog jag en lång dusch! skönt som fan!
så skolan red Svante som tjurade ihop lite då och då annars busig som fan bockade och sprang på
men han var riktigt fin var han! =D dock va jag trött/halv sjuk så det gick ju som det gick...
Sen Svenska sen arbete med häst... så slutade vi hem och så stallet fixade allt där
hem och nu datan.


Btw: så har min gamelfarmor dött.. :'/ "snyft" 


En daniel bana

daniel bana nr 2

(fler kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0