you shine up my life... <3

hej nu är jag hemma igen =)
Efter en LÅNG dag i stallet började med att stiga upp tio i 7 klädde på mig sen stallet =P
Så gick jag ut med vatten och Hö sen släppte jag ut mina grisar ^^
så städade jag i mitt skåp och så mockade bött vatten inne gjorde kraft + hö
sen så lin hoppade jag sparven =) Dvs jag linade han över sockaebitar så höjde jag upp till 80-90 hoppade super trots att han tycker att det är läskigt så hoppar han göll hästen =) avslutade med mycket mycket lungna språng härligt! =D
Sen tog jag en Galopp tur med Chili vilket var hur mysigt som hällst! han bockade och bockade så kul tyckte han att det var! =D så fick han sträka ut på benen så himla kul han e så grymt positiv (dock är ju sparven också det!)
Känns mycket bra nu! ^^ Idag får han även vaccin så ska skritta 3 dagar... ska passa på att massera han då, han tycker det är mysigt. så ska jag nog gå igenom sparven med, gör ju dock hans övningar dagligen mycket bra! =)
Ikväll blir det städa rummet läsa mm =) slappa helt klart skönt ibland!


älskar dig gubben<3

Vet inga planer för helgen än får se vad som sker! x) tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0