Jävla mobil!!!

hej =)
Nu är jag hemma x)
Internet fungerar inte dock har tommy en sak man kan koppla in i datan så det va ju tur!!!:)
Ja så snabbt om helgen!
Lördag åkte vi till stallet vid halv 8 drog iväg mot Boden 10 =) så fixade vi allt till poa hästarna så borstade jag dom sen kolla ja på de små tjejerna som red! =) Fy fan vad Klara e duktig!!! =D
Ja sen så hoppade jag Sparven gick väl sådär från början då det var markarbete med bommar det tyckte han va super konstigt... men sen gick det bra! =) sen red jag Chili gick super bra! =D båda hoppade kanon!!!<3

Söndag=)
hoppade sparven först gick super bra! =D hoppade grund + omhoppning han gick super super bra! <3
sen red jag då Chili det gick också super bra =) hoppade en annan grund med han men samma omhoppning =D
grunden på 1m men omhoppningen 110 (MSVB) höjd han va kanon fin!<333
man kan inte säga annat än att jag har haft en toppen helg!!<3 mina älsklingar var så himla finna!!!!!<333
pöss på er<<3
nu e jag hemma svin trött så ska se t sen sova tjing

Mobilen har laggt av så alla vet!!!! :'( snyft ska se om det finns någon telefon att ha iställe tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0