Forever and always.. =)

hej =)
Ja igår var jag mega trött så orkade it skriva! =P
Så snabbt om kvällen!
Jag skrittade Chili runt grundvik med emma och Y =)
Sen red jag Sparven på plan ute då det var gode mjukt skönt att va ute...
Red dock babaka han var super duper mega fin! =D hur lungn och trygg som hällst gick super bra! =D
Var så himla förvånadatt han va så fin för det stormade ju ute! =O
det enda han va rädd för va sin skugga! ;) hahah
ja sen så kom emma ut släppte Shivis på plan gud va han sprang x)
så for jag hem duschade åt sen i sängen! x)
ja det var ju inte kort men men!

Ja idag åkte jag med Tommy till skolan, så har vi snickeriet nu dock får jag plugga för jag är klar!
Men jag satte  mig vid datan x) mohahaha men jag ska nog se till att plugga lite kanske =P
Jaja sen har vi lunch sen djurkunspa! :)
harre bäst pusshej=)


den är så söt! ;)<33 love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0