hello igen!

hej eftersom internet inte funkar kan jag it blogga så ofta suck kansek fixat ikväll?
Jaja men snabbt då
Lördag va jag i stallet gjorde klart där så hem åt en mega god sallad som jag gjorde ^^
Sen till linda slava åt göll elin duschade bland annat Callie hahah ja var lika blöt själv! =O hahah
så förbi näsvik pussa på ponnyerna ge dom lite godis spola benen sen hem såg film och mös x)
söndag hoppade jag för marie med sparven gick super fan vad han e fin mit hjärta<3
sen gjorde jag stallet ich slöade sen så kom emmma och ak gud va man kan roa sig åt ingenting ^^
sen så tömkörde emma Chili haha visade sig ju då att det är jag som inte kan tömköra whoppsi haha
han va super fin medans emma tömkörde så red jag Yinthe gick super bra gud vilken härlig häst! 
så himla frän super härliga gångarter mjuk och följsam och helt på plats gud så fin.. det finns it ord som 
går att beskriva hur jäkla härlig häst alltså, har aldrig varit med om en så mjuk och följsam häst! =) och hur han har kunnat gå på Cirkus?! vilken fin poa häst

Idag har jag ba varit på skolan slappat men nu ska jag återgå till lektionen! 
ikväll blir det rida C, S får väl villa ska fixa håret ikväll! Whii 
jaja nu måste jag gå tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0