saknad och älskad av alla<3

hej internet funkar fortfarande inte.. suck :'/
Nu är jag på skolan åkte med Tommy då e man här tidigt =P
men snabbt om igår då^^
vi hade data efter Lunch så fick vi veta betygen tog typ 10 min får MVG =D WHI (dock vetat det ett tag=))
Ja sen satt vi och läste fan vad seg jag är på att läsa jaja.. så var det växt och djur liv jobbade på grymt nästan klar eller gode mycket kvar för sig :(  haha jaja men sen sköthäst då den självmords benägsne Q har gjort illa sig i benet igen.. suck
päp hämtade mig på skolan, så for vi förbi frasses inte nyttigt vet ska fan bli nyttig snart ;) hahaha
dir till stallet gjorde klart där så red jag ut C med Emma och Y haha ojoj ba man tänker på hur vi är börjar man skratta.. ;) så tillbaka borstade lindade båda, så åkte jag med Maria hem.
gjorde mig klar för sängen så la jag mig ändå tidigt dock såg jag på tv men ändå! x)
Upp på morgonen gjorde mig klar så nu sitter jag här ^^
Svenska 8.20
Skriver mer senare tjing.. =)



Satt och kollade på bilder insåg att sparven har blivit så mycket finare i musklerna =D värsta halsen x)
så klart även i tempramentet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0