suger balle! x)

hej har just insett att jag är AS dålig på att blogga! =O
jja lovar att bli bättre snart kansek x)
jja har ridit zombie idag han va it så kul att rida jävligt stel och obrydd dock roligare att hoppa :)
ja sen åt vi lunsch så hade vi klassråd... sen matte och arbete med häst fick tillbaka så kallade "provet"
fick MVG på det stolt trodde på IG...!!! ojojo så det känns fint! x)
ja sen åkte jag busshem så snabba jag mig han med bussen =D jiippii nu ska jag göra gröt sen så ska jag
ti stallet rida båda idag om ej mamma tömkör Sparven =) han är så sjukt fin då man har linat/tömkört han!
nu måste jag gö gröt sen städa lite i mitt rum =)

imorgon ska Annika sova här jippi jippi x)
ska nog se saw 5 då? x) hehhe kommer va sååå rädd!!!
jaja nu måste jag fixa grött! x) tjing!


Sparven<33 love you<333 hjärtat<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0