13 timmar ;)

hej =)
Ja som rubriken lyder har jag då tillbringat 13 timmar i stallet ;P ahhha
gode skönt! dagenm började med morgon jour sen hoppade jag C gick SUPER bra!! =D
Är så himla nöjd med lilla Chili =) känns super MEEEEGGGGAAA bra!
Ja så hoppade Marie först sparven så red jag sen(hoppa lite med!)
Gick SÅ HIMLA BRA!!! han har ALDRIG någonsin varit så fin och vilket steg han fick fram i både trav och galoppa så himla fin min pojke!! <33 han har aldrig gått så bra! MEGGGGAAAA MEEEAAAGGGAAA NÖJD!!! =D feel good! x)
Sen chilla jag hade middag städade sen kväll så hem ser nu tv x)

Tjing skriver senare kanske ;)

love you!!!<3333

Kommentarer
Postat av: Lydia Granström

Hehe jo det kommer det värkligen bli!:)

Jo vi åker på fredag :P<3 ska du ditt ?(:

2009-10-04 @ 22:34:29
URL: http://lydiagranztrom.blogg.se/
Postat av: Ida olsson

Verkligen! =D

just det de sa du ju! ;) jo jag åker på söndag bara =)

2009-10-05 @ 06:31:41
URL: http://idamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0