Allt känns väldigt bra! =)

hej =)
igår hade jag ingen ork alls att skriva..
Var helt slut när jag kom hem ^^
Ja så kort om gårdagen då
Jag kom till stallet vid 1 halv 2 gjorde klart allt där pysslade på så red jag Sparven på ängen han va super pigg (som om han aldrig annars är det) hahaha jaja men det va jätte skojigt ^^
Det känns så bra just nu!=D Galoppade runt runt runt sparven tyckte inte att det var så jobbigt var som om han kunde gjöra det hela dagen jätte härligt! =) Mammas hjärta<3333

Ja så red jag då den andra poa hästen i ridhuset lite dressyr jobb, nu börjar det släppa i vänstersidan! :) jätte härligt!
Det gick mycket bra! allt fungerade och jag trivs väldigt bra ihop med lillen =)

Idag hade jag tänkte mig att rida ut med pållarna´. kan va gode skönt och så får vi se hur det går med det annars tar jag ängen idag igen mycket härligt att rida där! =) hihhi

Blir även ev stade idag så ska vi och inhandla lite grejor till poa hästen ^^
Alltid lika kul att shoppa! xD hahaha

vi hör sen tjing! =)


Annika=)

 
Kalvisarna fick busa i spånet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0