bra med info!? :@ BLÄ

hej =)
JA nu ska jag berätta vad jag har gjort idag ;)
Ja jag åkte då till stallet på mogonen (mer i förra inlägget!)
Ja sen så drog ja till skolan skulle köra traktor...
Vad tror ni händer?
JO jag kommer dit på lektionen säger dom ba men vi e ju en för många! =O
JA då har dom gjort om grupperna IDAG eller ja dom kom ut idag inte ens vi elever hade fått vetta något
JÄVLIGT DÅLIGT!!!! jaja skit samma ja skulle alltså ha haft lektion i morse, dock var det ingen lektion då häller då vi inte hade någon lärare (sjuk!) Tur som fan!
Ja så säger han ba vart du ledsen nu? (med skrattet i halsen!)
Ja ba ja super ledsen ja som hade taggat massor för det här!(Hahahahahahahahhhahaha)
Han ba ja men nu får du varefall åka hem om du vill ;) ska vi vinka åt dig? känns det kanske lite bättre!
HAHAHAHAHAHAHA ja höll på att dö i skratt men ändå så va jag så meggggaaa super sur för att dom gör sön utan att säga nå! kan ju vara bra om vi elever vet vart vi ska gå!!! och om dom gör någon ändring!!!!!
SUG BALLE
JA men mer om kvällen kommer sen! =)
Ska basta nu! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0