A place in this world..=)

hej =) gissa vem som var mega trött igår? ;)Jo jag! =)
nu ser jag bumbibjörnarna mitt älskling program! ;) hahahhaah
funderar på att sova en stund till x)


(igår)
jaja men igår så var jag i stallet hwela dagen red Sparven runt berget med li och Tifony! =)
SUPER MYSIGT!! =) sparven var som sagt super pigg men han vi trava och galoppade super sakta!!!
han va super fin! =) så vart det mycket skänkelvikning mm han kom igenom ordentligt i sidorna! xD
JA så då jag kom tillbaka så surrade jag med SH och CH sen bella och Emelie =) grymt skön dag i stallet
Senare så red jag Chili ut runt G-vik med emma sen red jag i ridhuset flyttade han böjde mm han va super fin nu börjar han släppa helt! ;)
fin pöjkar!<333
sen kan ni it gissa vad jag gjorde igår också!!! ;) Jag ÄGDE!!!!
jaja men då jag kom hem så såg vi en skräk film typ Den va väl it så mega läskig eller ja jag va gode rädd som alltid! men jag vet it vad den hete men den va gode bra ändå!!! ;) sen såg jag en annan film den va grymt bra! x)
sen en till sen sov jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0