hjärtana<333

hej =)
Ännu en toppen dag är gjord! =D
Sprang med lilla sparven i morse ej stel halt eller likande, så han fick följa med till luleå och tävla en LC!
Gick super hopade fint lungn lite trött var han nog men han kämpade! =)
Van då LCn dock flöt han/Vi ut massor i svängarna men han va super fin!<33
Det va kul att få avsluta året så bra! <3då det inte gått så bra för oss...

Så red jag då LA med Chili han var super fin dock lite trött han med fast som vanligt pigg och glad! =)
hoppade super! räddade mig i kombinationen men sen så satte jag han i klistret så släppte jag bara allt så då fick vi ett stopp(helt mitt fel!!!!) han var så sjukt fin!<333 då har man debuterat
LC- 1a LB-3a LA-4fel hur nöjd får man vara!? nå göbbarna sköte sig prima!

Helgens resultat
Chili LC-1a LB-3a LA-4fel
Sparven LB 0/4 LA-ute (gick omkull i en trippel! mer info längre ned..!) LC- 1a <33
Fattar ni att man kan va så nöjd?? <333
mina älsklings pojkar<3


nu ska jag nog sova snart för mitt huvud tar nalt ont ryggen handen/armen mm så nu beger jag mig i säng pussnatt

BTW: så missa jag vår tjejkväll ex9ctjejerna :'/ mår som sagt it så bra efter min omkullridning igår!!!
tjing bilde rkommer väl kanske! ;)pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0