luleå imorgon! =)

hellow nu har jag firrat klart tycker jag! =)

Ja du vad ska jag säga? =) mycket trevlig dag! =D
Ja vid halv 5 kom emma förbi =) käkade då med oss, så fikade vi tårta :) fick ett par fina skydd och reflexer precis vad man behöver! =D jippi tyckte det va lite onödigt att rida ut i Veredus skydden ;)mega bra reflexer med resor så dom går att ha runt skydden1 super! =) så pratade vi ett tag så va vi tvungen iväg på täning med S gick väl sådär fick it in känslan jag har blivit väldigt avvaktande sen kraschen.. Suck får träna bort det..
Sen kom päp felle och mobbo fick pengar och en klippmaskin/rakmaskin! =D Super fin!!! JIIIIIPPPPIII en sådan jag ville ha! =D
Fick ingen stockholms resa snyft hahaha nä det vart mycket bra! =D
Jaja nu har alla dragit så ska se tv sen sova! =P
Ska upp tidigt imorgon så jag hinner rida och göra allt före jag drar till Luleå till annika =D
Dock läskigt att åka buss själv men det ska jag väl klara x) hihi hoppas jag då!
Tjing =)




DeLaval elklipper HCP65
fin fin! =D

Glömde nästan nämna att jag fick ett mega fint Schabrak av linn!<333
Equiline


ska köpa luvan med! =D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0