Du e så fin!<333

hej nu e jag hemma =)
Tränade trots allt idag! gick på ipren zon hostigmedecin mm så kände mig på topp ;)
nä inte smart men va super kul Chili va JÄTTE fin trots att uppvärmningen inte var så braq! tycker så synd om honom, får ju jätte dåligt samvete känner mig jätte dum! :/ lilla gubben! ändå så sköte han sig prima trivs MEGA bra mede honom han e SSSSÅÅÅ fin!<3
Idag fick Sparven vila kan vara gode behövligt för honom! =)
Älsklingen ska få gå för eva imorgon så ska jag rida ut på fredag!<333
chili får en ute ritt på morgon tror jag! =)

BTW så har mor sjukanmält mig till och med torsdag så jag kan ju it fara till skolan imorgon men känns som om jag ändå vill dit har it tid att stana hemma =P jaja jag ska bege mig till korgs snart så får vi väl se imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för en uppvärmning? :)

2009-10-07 @ 23:27:23
Postat av: ida

Ja men vi var gode sena så han inte värmaupp han så länge stakaren! :/ Ändå var han mega fin! =)<3

2009-10-08 @ 08:20:22
URL: http://idamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0