ett grattis till alla! =D

hej igen =)
Satt och kollade lite resultat =)
insåg att jag va 5a i Distriktschampionat kul! =)

Kom just fram till att jag ville säga GRATTIS till alla som fått någon fin placering i år! ;)

Men en speciell person vill jag säga mycket stort GRATTIS till!! <3
Linn Holmbom och Curry! =)



seger i Vännäs                                        DM- Guld!! =D

Dom har under detta år (har inte ens haft hästen ett år!) tagit sig upp till MSV med bra resultat! =D
dom segrade bland annat i Golvia ponny cup för D-ponnyer! Van även Distriktmästerksapen för D-ponnyer..
Och vinner troligt vis även Distriktschampionat för D-ponnyer då dom leder på 100p! =D tvåan ligger¨har 73p(Lydia och Vea)
Så segrade dom även i LBn i helgen! =) och även en fin tredje placering i LAn!
SUPER KUL GUMMAN<3333 MEGA GRATTIS!!<3

nu ska jag städa sen ska jag till läkaren och kolla huvudet... suck! pusshej

Kommentarer
Postat av: linn

Men tackar Ida<333 allt tack vare min fina fina ponny!

2009-10-26 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0