feel good! =)

Nu har jag varit hos läkaren och kollat rygg nake huvud mm :)
Jag hade inga skador lite späning här och där lite trött i huvudet (sen slaget) så huvudvärk har man ju
han sa även att om jag inte haft en sådan bra hjälm kunde det ha varit värre!
Så ALLA ni som vill ha en ny hjälm berätta detta för era päron ;) så får ni kanske en fin en!!!
Min presonliga favvo är ju GPA!!!

nu har även mämmi gjort en skadeanmälan på min hjälm sen omkullridningen så kanske får en ny man får ju hoppas annars måste jag ju ändå köpa en efter ett sådant fall så bör man bytta! =P

<3


Kommentarer
Postat av: linn

det ska va GPA;) hoppas du får en ny på försäkring eller nåt.

2009-10-26 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0