Finast<333

hellow =)
nu e jag hemma har gjort allt nu =)
Skrittade ut på Chili så red jag dressyr på Sparven han var så JÄVULSKT FIN!!!!:') blev helt tårögd då jag red<33
lilla gubben hoppas jag rider så lungt i helgen och vi e så samspelta då skadet nog gå bra =)<3
Jag kommer nog va gode nervis... hihih men hoppas på det bästa och jag ska rida allt jag orkar och kan ;) 
önska oss lycka till? :) 

Ja kollade just på uppstallningen dom har bland annt döpt om Sparven till Sparow iställe för Tynagh Sparrow.. hahah
så har dom dumma som dom är ställt Chili i box 8 och Sparven i box 21 det e ju smart om man har två så vill man ha dom brevid varandra?! jobbigt jajaj vi kanske kan fixa det imorgon! ^^
ska kolla startlistorna nu! =D pusstjing



mitt hjärta brinner för er!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0