helg<333

hej =) jag var så trött igår så orkade inte skriva något!
Igår:
så lite snabbt om igår kväll kom till stallet mockade gjorde mat vatten mm så gjorde ja klart sparven för tömkörning för eva! =) gick Bra!! <3
Sen tog jag in han gjorde klart chili för en ute ritt ^^ ja det vart g-vik så hittade vi några stigar där det gick att trava lite där det inte blivit så hårt! =) så klart tycker Chili att det e kul att va ute spetsade öron hela tiden göllig ponny<3


Imorse:
Imorse vakade jag av att min klocka ringde tio i 8 PANNNNIIIKKKK!!!
Det va var bara upp borsta tänderna sen skolan! =)
så körde vi traktor igen gick som smort! det va dock bara jag och hanna där så det gick frt så slutade
redan 20 över 9 =) så drog jag till päp och hämtade bikinin för att sedan bege mig mot stallet =)


Ikväll:

Ikvällblir det PHB med Linnsan det blir grymt mysigt kände att det var på tok för längesen vi gjorde något :P
Så då unnar vi oss en hel kväll på piteå havsbad då vi badar så har vi även kort till solterasen ;) de ni!
så ska vi även äta middag där det blir smarigt! =) ja så det blir mycket mysigt!
tror att vi kanske undviker de tropiska duscharna ;) hahah dom e SSSÅÅÅ sköna! NOT

jaja ha en bra kväll kanske hinner bloggaföre vi far x) och när vi kommer hem! =)
nu är det stallet och mina ponnyskruttar som gäller <3 tjingeling ^^


Äventyrsbad 6Äventyrsbad 3
av kopplande;)
Solterrassenfatta mysigt!! ;) aviss?
Solterassen


BTW: fortsätt hjälpa mig att välja header! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0