hemma igen =)

tjenare nu är jag hemma =)

Snabbt om igår
Jag var ju somsagt i Luleå hos Annika vi såg först saw 1 sen gick vi ut i stallet och gav kväll läskigt!
sen såg vi saw 2 saw 3 och  saw 4 JÄVLIGT läskiga! ojojo inte bra för min del!
Så ja jag har sett babe hela natte ;) sov kanske sammanlagt två timmar.. suck men men man får skylla sig själv! :P hahah

Idag:
stag upp åkte och kollade på bettys föl =) så åkte vi ut till Chiling då han skulle och tävla i Skellefteå ^^
Så jag åkte med dom så dumpa dom mig i piteå ;) haha så gjorde jag stallet red ut med emma.
Chili va mega pigg ^^ bockade och hade sig men han e ju så söt Y va också pigg så dom taggade väl varandra x)
Ja sen tog jag in hästarna och så kom elin nu ska jag duscha sen äta och gör mig klar...
Ha det bäst syns tjing

(bilder kommer!)

Kommentarer
Postat av: Annika

Shilling heter han ju :P

2009-10-30 @ 18:53:27
Postat av: Ida

Förlåt annika ;) hahaha ja viste it stavningen ^^

2009-11-02 @ 07:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0