klart ;)

nu e min tårta klar eller ja marängbotten är klar ^^ imorgon fixar jag fyllning mm =)
Men ja nu ska jag då ba låta den svalna och in i kyllen sen blir det sängen för min del ^^
grymt trött en ipren och sen sängen! :P

Ja ba för att jag måste hålla mig vaken då! =)
Idag har vi it gjort mycket i stallet eller ja it nå broddade på sparven och mimosa idag gick bra Sparvor stor helt still söt ponnyn<3 pussade på dom sen hem x)
så handlade jag och bakade



Imrgon blir det att planera massor! jag kommer aldrig hinna med att fylla år jobbigt.. förutom att man får saker då det e ju alltid kul! =D
lite snabbt
  • stan med Mommo
  • Fixa Stallet
  • Träning
  • Rida C
  • annika kanske kommer? =)
  • Hinna bjuda på fika...

och massa mer hur tror ni att jag hinner?
Blir kul att shoppa med moommo =D har spanat in någrasnygga skor ^^ mohahah

jaja bild kommer då hela tårtan är klar =)
sov gott alla glada människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0