Mega är ett så MEGA bra ord! =D

nu har jag duschat och bastat =)
GRYMT SKÖNT!!! tror dock att jag kommer bli sjuk :'/ huvudet värker halsen med hostar snorar! :'( men gör allt för att bli av med det!!! har verkligen inte tid att bli sjuk nu! hur ska jag då kunna rida? två desutom? =O men det går nog över hoppas jag! =)


em =)

Ja IDag har jag och göran gjort Chilis hage =) nu ska han inte rymma i vinter ^^
vart finemang! =) så har jag haft jour tog in hästarna så red jag Chili med Emma (skritt tur runt G-vik)
super mysigt ^^ vi bablade på om allt mellan himel och jord som vanligt då ;)
lilla sparven fick en liten prommis i morse! x)

så gav emma kväll så då kunde jag fara hem super tack!!!
nu ska jag se tv med Göran ÄLSKAR att va hos mommo och göran super mysigt! =)
sov gott pussnatti =)



Love you 4 ever you are amazing! <3333


Kommentarer
Postat av: Hilda

Har du skaffat dig en ny poa? :D:D

2009-10-06 @ 15:37:29
URL: http://hildaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0