sjuk??

Hej känner mig inte så frisk för tillfället!!!
stannade hemma idag för att fösöka vila så det blir ingen hoppning för min del ikväll!
hoppas på att det går över till imorgon! jag har ine tid att vara sjuk!!!
Jag hade verkligen hoppats på att klara mig iår!! så jag tänkte då vilar jag idag så
går jag ju då på ipren och Zon för har ont i naken!!! :-/
det ska nog gå över med några koppar Te och honung så försvinner halsen och
sen hoppas jag på att Ipren tar allt annat!!

vi får väl se men har inte tid att vara sjuk måste verkligen till skolan!
Jag missar för mycket om jag är sjuk! så orkar jag not två lektioner imorgon
hoppas jag då!!!
hörs sen puss tjing! =)


ÄLSKAR DIG<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0