sorry! =)

hej =9 ursäktsa att jag varit så inaktiv! jag har bara it orkat skriva något!
Ja så snabbt då om dgarna som gått
i förgår så red jag ba Sparven Chili fick en vilodag! =)
S Va extremt pigg dock mega fin i slutet =D
Sen så fixade jag hårt avfärgning ljusa och mörka slingor! =) nöjd! (bild kommer)
sen hem och sova

igår red jag dressyr på Chili han va Super fin kom igenom bra började trampa under sig mycket bra x) kul kul Sen så linade jag sparven mycket skönt tykte han att det var! =) lilla gubben va mer än nöjd av det slippa mig på ryggen få jobba på egen hand det är skönt! ;) hahahah jajaj

Idag
då har vi ridit på morgon/FM red Quincy boy! gick mycket bra, han vart jätte fin i slutet! kul kul!
Sen så har vi haft matte och djurkunskap! så sitter jag i datasalen nu väntar på mamma ska till stallet =) hoppar båda ponnyerna idag! =) Chili i första gruppen Sparven i andra! fick ta joannas tid me S så det blir väldigt bra... tror det blir bana om jag it mins/vet helt fel! x)
nu har jag skrivit på tock för långt så ha det bäst, skriver mer ikväll pussshej =)



jag och snuggles DM final 2008


Zonath <3 seger första dressyr tävlingen "riktiga"<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0