taggad!!! =)

HEJ =)
Jag har just insett att jag måste göra om min blogg nu!!!
Den e sååå tråkig!! men i vilka färger???

Jajaj jag steg upp lite sent så åt jag frukost så jag han
it med bussen så då ska jag åka med marietta =) skönt!
vilken tur man har som har henne :)<3

idag har vi stalltjänst sen sjurkunskap sen slutar vi =)
då blir det dirr till stallet göra klart allt där duscha Chili packa göra allt klart så ska jag då se till att allt e klart bara he in i transporten på morgon så vi it behöver vara där onödigt tidigt! =P hihi
jaja så det ajg ska hinna idag är

  • Skolan
  • Mocka vatten mm
  • Rida
  • Duscha Chili
  • Packa allt
  • städa i ordning lite
  • hem sova ;)

så grymt taggad för Luleå!! =D
Emelie, sanna och emma tror jag då! =)

men nu ska jag gå och leta reda på transport skydden =) tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjing ska inte sparven följa också :OO)

2009-10-23 @ 09:06:46
Postat av: Ida

Jadå Sparven ska så klart med! =D

2009-10-23 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0